Monday, July 13, 2009

Awesome Akta Angkasa!!!

Semalam aku telah pergi ke Kuala Lumpur untuk menyaksikan sendiri beberapa band tempatan dan 1 band dari Hong Kong membuat persembahan.Ketika aku sampai,Akta Angkasa sedang memasang barangannya.Lalu aku pun mengambil tempat untuk melihat aksi mereka.Kali ini mereka memainkan lagu baru.Siap dengan keyboard beb.Awesome lah.Tapi lagu baru mereka sekejap sahaja.Penonton pun kurang puas hati lalu meminta Akta Angkasa memainkan lagu mereka lagi.Apa lagi kalau bukan lagu trademark mereka?Biarkan lah...Haha.Memang aku terasa aura kedahsyatan lagu itu walaupun aku selalu dengar mereka memainkannya.Apabila lagu itu habis,semua penonton aku lihat seperti berasa puas.Mungkin itulah ubat untuk peminat Akta Angkasa.Go go Akta Angkasa!!!

3 comments:

alan.swinger said...

mati hidup balik, mmg kuat ni xD

Anonymous said...

ding! (dengan bunyi note C#)

Aplikasi Masa said...

wow,abg ni zul akta angkasa kan?