Saturday, April 25, 2009

Penat

Tudia tajuk...hahaha..mana tak penatnya...aku tidur pukul 2am.pastu bangun pukul 0530am sbb nk pergi hantar maksu,kak nini,abg safri,elza and mak lang aku pg airport.depa nak p europe..ada gig tour..hahaha...tak ada lah..gurau saja..depa p jalan2..best gila...bilalah aku berpeluang nak p sana...teringin gila...so,flight mereka pukul 0950..aku dgn syamil apa lagi..jd la urban sekejap sbb kami p lepak marrybrown..aku biasa makan kt mamak ja..hahha...sedih gila..takdak lah...saja bergurau...hehehe...pastu kami balik n smp umah dkt2 pukul 10..elok ja naik umah,awek aku call ajak p breakfast...apa lagi...aku dgn x mandi cukup..hehehe...dia kata aku busuk..hahaha...saya jenis tak kisah punya org..hahaha...lps abis p breakfast dgn dia,aku pun siap2 p keja..smp la lani x tido..mlm ni ada practice lg..masak aku...huhuh..tp aku tetap bersemangat kalau ada kena mengena dgn muzik....cheers!!!

1 comment:

Lovely Emy said...

aah mcm bau org yg keja kat petrol pam tu :p