Tuesday, April 28, 2009

Hari ini

Hari ni pasai apa aku rasa boring sgt..malas teruk2...Rasa mcm nk tidor je...Nak makan tak lapar,nak practice gitar,dah practice dah...nak practice drum pun dah practice dah...pening gila skang ni...sbb kepala aku tgh memikirkan sesuatu..iaitu:




GIBSON SG 61 REISSUE
MESA BOOGIE DUAL RECTIFIER

Aku mmg teringin sgt nak 2 benda ni...kalau aku dpt,alhamdulillah..selalu aku termimpikan 2 barang ni...susah utk dilupakan..smp aku sendiri pun tak faham...kalo benda ni setakat rm 4k-5k dpt dua2 takpa...ni satu benda tu pun dah rm12k...mampus aku...bila la aku dpt pakai dua2 brg...mmg aku mengidam..hahhaha....ok...so doa2kanlah agar aku mampu beli kedua-dua benda diatas ini...huhuhu..

3 comments:

aimi said...

emy xmimpi ke.??

Aplikasi Masa said...

kalo emy lagi la efy mimpi...tp emy kan bkn bende..emy kan manusia...huhuhu

Lovely Emy said...

benda jg, emy anak patung yg cantik :p