Saturday, June 20, 2009

Jawapan kepada kerinduan

Ok kawan-kawan.Akan ku khabarkan apa yang aku sangat rindui.Inilah kesayanganku yang aku rindui.



Ia sedang sakit dan ia sedang dirawat serta aku turut membuat sedikit modifikasi keatasnya.Huhuhu...Suspen sangat kan?Walaupun aku merindui 'si dia',tetapi aku tidaklah mudah untuk melupakan si Emy tu.Rindu juga aku padanya.Sudah 5 hari tidak bertemu dengannya.Kan Emy kan?Nanti kita jumpa,berboraklah sampai letih,ok.Huhu..Ok.Itu sajalah apa yang aku rindu buat masa ni.Dan malam ini aku akan ke Sungai Buloh seperti biasa melakukan aktiviti hujung minggu.Praktis.Sebab minggu depan Pita Hati ada gig di MCPA.Jadi aku perlu bersiap sedia dari sekarang.Ok kawan-kawan,jumpa lagi ya!!!

1 comment:

Aimi Liyana said...

kalo da nak nikah dgn gitar tu nti jgn lupa jemput ye..