Monday, June 22, 2009

Pagi Yang Sangat Segar



Hari ini aku terbangun awal.Mungkin sebab aku cukup tidur ataupun tidur aku terganggu.Tapi dengan suasana matahari dan udara yang aku sedang lalui pada saat ini membuatkan aku seperti dalam video klip live Pink floyd di Pompei.Hehe.Sambil mendengar lagu Comfortably Numb dari Pink floyd.Memang lagunya sangat terbaik hingga mampu membuat sesiapa yang mendengarnya melayang-layang(Untuk yang boleh menerima muzik seperti ini sahaja).Gitar solo dari David Glimour yang membuatkan gitarnya seolah-olah menggantikannya di posisi nyanyian.Menjerit-jerit gitarnya itu.Sangat memuaskan untuk pagi yang sebegini.Mari makan roti+nutella dan juga minum air teh atau kopi!!!

2 comments:

Aimi Liyana said...

eleh, baru 1st time bgn awal da kecoh.

MuhammadZaki9 said...

sokong! lagu comfortably numb adalah lagu terbaik dari semue segi bagi aku!!

live PULSE tu adalah terbaik! solo die je boleh buatkan aku multiple orgasm!!!!

rindu kat ko wei!!!

biler nak lepak?