Thursday, May 14, 2009

Hari-Hari Yang Mendatang

Ermm,aku pun tak tahu apa yang akan jadi pada hari-hari yang mendatang.Macam-macam benda boleh jadi.Ada benda yang boleh membuat aku berfikir panjang.Dan ada benda yang membuat aku tak mahu fikir langsung tentang perkara itu.Aku dah malas.Macam-macam masalah.Siapalah yaang boleh bantu aku dalam menyelesaikan masalah ini?Aku meminta bantuan.Dan kadang-kadang aku seperti tidak memerlukan sebarang pertolongan langsung.Aku tidak mahu.

Aku benci dengan sikap segelintir manusia di Malaysia ini.Kuno dan kolot.Please think out of the box,okay.When i think about what you said to me,you totally make me angry.Nasib baik aku bukan Incridible Hulk.Kalau tidak habis aku kerjakan manusia-manusia yang aku tidak suka.Masalah-masalah didalam kepalaku ini membuat aku jadi tertekan.

Ikutkan hati aku,aku tak mahu lihat orang yang aku tidak suka hidup.Kalau boleh aku mahu dia lenyap dari dunia ini.Baru aku berasa lega.Aku tak kisah apa yang orang nak cakap.Sebab aku adalah diri aku.Sedikit pun aku tak kisah.Aku terima apa-apa sahaja cabaran yang bakal aku lalui.Aku bersedia.Biarlah orang nak kata apa.Ini hidup aku.I will do what im suppose to do.Not because of FATE.But,it is because of ME.Thanks PEOPLE!!!

No comments: