Thursday, May 21, 2009

Passport

4 Jun ini aku akan bertolak ke Singapura untuk berlatih muzik disana bersama Pita Hati kerana pemain bass iaitu Khairul menetap disana.Aku akan menetap disana selama 4 hari 3 malm kerana pada 7 Jun kami ada persembahan di Johor Bahru.Masalahnya sekarang ini,aku tiada passport.Sudah lama.Aku perlu membuat yang baru.Tetapi aku mempunyai masalah.Masalah aku ini bukan pada duit.Tetapi masa.Aku tak tahu bila aku boleh pergi ke imigresen(aku pun tak tahu betul atau tidak betul ejaannya).Doakanlah agar aku dapat masa yang terluang untuk membuat passport.Kalau tidak,tak ke Singapuralah aku.Huhuhu

4 comments:

Lovely Emy said...

kte g hari esok nak x.???

esok emy belum kerja lg :)

finfin said...

good luck!

Aplikasi Masa said...

esok fi keje la...erm...tapi boleh jgk..nnt kite fikirkan ye

alan.swinger said...

goodluck efi.