Monday, May 4, 2009

Tak Tahu Yang Mana Satu


Ermm,seperti biasa aku ni mmg susah nak buat keputusan.Lagi2 bila memikirkan pasal muzik.aku jadi tak keruan.kepala melayang jauh memikirkan sesuatu.seperti sekarang ini,aku sedang memikirkan tentang apakah amp yg paling sesuai utk aku..dari td asyik memikirkan perkara yang sama..sampai aku pun dah naik busan dan mengantuk..didalam kepala aku ni,aku sedang memilih dua amp ni..kedua duanya mempunyai karakter masing2.tp aku masih tak dapat nak pilih yang mana satu..mari lihat apakah jenis amp yg sedang menganggu fikiran aku ketika ini..


PEAVEY 5150

MESA BOOGIE DUAL RECTIFIER

Lawa kan dua2 amp ni?buleh buat aku tak tidur malam...haishh...didalam dilema aku ni..tak tau nak pilih yg mana satu..pelik..kalau tak fikir,nnt lagi semak kepala aku ni..tp mesti awek aku kata camni kat aku."apa ni?x faham..baik kumpul duit kawin"..hehhehe..betul jg katanya..hehe..kalo ada duit jatuh dari langit,akan ku beli dua2 sekali..berangan je lebih aku ni..harap2 sau hai nnt aku dapat beli salah satu amp ni..konsentrasi aku terganggu bila memikirkan tentang amp ni ketika jaming..Insyaallah.doakan aku ye kawan2...

1 comment:

alan.swinger said...

banyak duit sangat niiiii