Sunday, May 31, 2009

Jaming Semalam 30 June 09


Pedalboard kami berdua

Pedalboard saya


Memang best jam dengan Pita Hati.Aku sangat enjoy dan bersungguh-sungguh.Pada awalnya semuanya berjalan lancar.Tetapi selepas beberapa minit majlis dimulakan,amp JCM900 SL-X yang aku pakai blow.Tube habis semua out.Nasib baik ada spare amp lain,JCM800.Aku pakai tanpa meminta kebenaran Nafi.Lantaklah.Aku hentam saja.

Kesimpulannya,aku puas dan ejoy jamming bersama mereka.Tak sabar nak gig pada ahad depan.Cheers!!!

6 comments:

alan.swinger said...

ni yg buat aku geram ni

hahaha

Aplikasi Masa said...

sabar2..jangan terburu buru

Aimi Liyana said...

pedalboard emy mana.? pedalboard tu apa.??

Aplikasi Masa said...

adoi awek gwe ni..pedalboard tu ialah effect2 gitar yg berada ataw tidak berada dalam case la cuk..hehhe

Aimi Liyana said...

nak satu beg paris hilton dr singapura

Aplikasi Masa said...

insyaallah...