Sunday, May 3, 2009

Hari Semalam


Hari semalam mmg hari yg memenatkan...juga hari yg banyak kejutan...macam AF je...huhu...Ok...aku sangatlah gembira dan sangat puas sekarang ini sbb smalam aku jaming lama giler dan betul2 memberikan 100% tumpuan aku pada lagu..aku start jaming dalam pukul 915 pm sehinggalah pukul 3 am..lebih kurang 6 jam..padahal 3 lagu je aku practice...aku berasa pelik dan hairan sbb masa tu berlalu cpt sgt..tp 3 lagu tu pun aku dah rasa mcm 10 lagu aku practice..huhhu..bukan itu saje,lepas abis kitorang g makan nasi lemak smp kol 4 am..lepas tu aku balik putrajaya smp umah kol 5 am..perghh,penat nak mampus...tapi disebabkan aku terlalu gembira dan sangat berpuas hati jaming semalam,mengantuk pun aku tak hiraukan..dengan selambe jer aku balik putrajaya tanpa rasa mengantuk...sbb best sgt...

Jadi,hari semalam memang best!!!

2 comments:

aimi liyana said...

solat subuh x.???

Aplikasi Masa said...

adoi....