Monday, May 25, 2009

Hot Roll


Hari Sabtu yang lepas,aku keluar untuk ke Sungai Buloh untuk practice.Tapi aku kene jumpa emy dulu.Sebenarnya aku tak tahu mana arah tuju aku bila aku keluar dengan dia.Bila dia telah menaiki kereta,barulah dia membuat keputusan untuk pergi ke The Curve,Damansara.Sudah lama aku tak jalan-jalan di The Curve.Emy kata dia teringin sangat nak makan Hot Roll sbb dia kata Finie dgn sapa entah suka makan bende tu.Pada mulanya,aku sendiri pun tak tahu apakah benda yang ingin dia makan.Bunyinya macam best.Tapi aku perlu lihat dahulu bagaimanakah rupanya makanan itu.

Setelah tiba disana,kami pun carilah kedai itu.Ia berhadapan dengan Starbucks.Emy order chicken and cheese dan aku order black pepper beef rasanya,Aku telah lupa.Rupa-rupanya,sedap juga makanan ni.Layan betul makan Hot Roll ni sambil minum ice blended dari Starbucks.Haha.Kalau kawan-kawan semua pergi ke The Curve,jangan lupa singgah ke kedai Hot Roll.Sedap dan menarik..

7 comments:

finfin said...

wakakakakaka! hehe

sedap kan...

siot korg dua.. dugaan lah untuk haku yang tgh berpantang ni!

hati meronta2 nak pergi beli...!!!

hahaha

Lovely Emy said...

haha, skema gilerr bahasa kamu efi,..

hahahha, kak finie, tgu 40 hari ekk :pp

Efizz said...

thx weyhhh
intro
sapa yaaa
;p

Aplikasi Masa said...

your new friend..:)

alan.swinger said...

huish mcm sedap ja nih!

Aimi Liyana said...

efi, kak finie ngn kak ieka la, apa la efi ni, org da ckp byk kali da..

Aplikasi Masa said...

aiyo...lupe la cuk..hehehhe..teringin nak makan roti arbak la cuk...asik gagal je..xde rezeki...