Sunday, May 17, 2009

Studio Rakaman Baru Kawan Aku

Macam biasa semalam aku pergi Sungai Buloh untuk berlatih muzik.Tapi sebelum sampai Sungai Buloh,aku pergi ke Damansara Damai jumpa member aku untuk menghantar barang.Pada mulanya aku tidak tahu dimana dia tinggal.Tetapi bila ditanya dia mengatakan dia masih lagi menetap di Sungai Buloh.Cuma sekarang ini dia ada sedikit kerja di Damansara Damai.Aku berasa hairan.Apakah kerja yang dilakukannya?Dia pun membawa aku ke tingkat atas sebuah bangunan.Bila aku melihat lot kedainya itu,aku terkejut dan teruja kerana dia telah membuat satu studio rakaman bertahap profesional.Aku pun turut berbangga.Inilah hasil dia dan kawa-kawannya...


Pandangan dari dalam studio
Kawan aku a.k.a Bear a.k.a Sound Engineer
Pandangan ke atas
Mac Pro dan Maxis Broadband
2 sets of drum.Yamaha Oak Custom and Yamaha Stage Custom

2 of Marshall Head.Tapi aku terlupa nak tengok modelnya
Control Room
Yamaha O2R Mixer Board kalau aku tak silap

Studio yang cantik dan ada feel.

1 comment:

Lovely Emy said...

cuk, skema nya ayat wehhh..

bosan naaaa..