Thursday, May 28, 2009

Sedang Melayankan Sakit Kepala

Setelah beberapa hari ni aku telah berhadapan dengan situasi sakit kepala sebab aku tak biasa memainkan lagu-lagu orang.Aku sedang mencuba membiasakan diriku memainkan lagu kau Am.Hehe.Aku akan buat yang terbaik untuk Pita Hati.Sama-sama kita pergi jauh.InsyaAllah.Hehe.Akan aku berlatih lagu-lagu kau,Am.

Memang aku tak reti nak main lagu orang.Sangat-sangat malas nak cari lagu sebab bagi aku lebih baik aku membuat lagu sendiri.Huhu.Dan sekarang ini aku telah mendapat 'feel' lagu kau Am.Dont worry.If we make it together,sure we will get the best thing.Hehe.Lawak.Sebab bunyi macam gay sikit.Haha..Wish me luck friends!!!

6 comments:

alan.swinger said...

stone la, hahahaha

Aplikasi Masa said...

Tahuan!!!hahahha

Aimi Liyana said...

bukan korg mmg gay ke selalu kiss kiss.??

Aplikasi Masa said...

oi..mane ader gay..ape la cuk ni..hhehe

Lovely Emy said...

ye, ilham selalu cium ngn peluk efi.

Aplikasi Masa said...

mane ade...xder bukti pun.hehehe