Wednesday, May 20, 2009

Hidup Baru

Untuk pengetahuan anda,aku telah menerima tawaran tetap untuk menyertai band kawan rapat aku sendiri,iaitu PITA HATI.Ianya sebuah band dibawah naungan Luncai Emas Sdn Bhd.Ianya tawaran yang diberitahu sendiri oleh ketua kumpulan itu iaitu,Ilham.Jadi,dengan selamba sahaja aku menerima tawaran sebagai pemain gitar di dalam band tersebut.

Nampaknya,komitmen aku lebih banyak berbanding sekarang.Satu 'mainstream' dan satu lagi 'underground'.Best juga bila difikirkan balik.Haha.Insyaallah 7 Jun 2009 ini akan menjadi persembahan pertama aku bersama PITA HATI di CT Plaza Johor Bahru.Kemudian diikuti pula dengan persembahan di Heaven Studio Ampang pada 13 Jun 2009.Dan pada hujung bulan Jun ini,Insyaallah Susor Masa akan mengadakan persembahan di Laundry Bar Damansara dan juga di Melaka.Tempatnya masih belum dapat dikenalpasti.

3 comments:

alan.swinger said...

tudiaa dah ada band baru ;D

Lovely Emy said...

:p lapar la efi.

Aplikasi Masa said...

makan la kalu lapr.heheh